3008 PHEV
objevte plug-in hybrid 3008
Co očekáváte od svého vozu? Pohodlí? Bezpečí? Rychlost? Nadčasovost? Eleganci? Praktičnost? Nízké provozní náklady?
Máme odpověď - PEUGEOT 3008 HYBRID.
Od výbavového stupně ALLURE PACK po GT PACK. Se spotřebou od 1,3 l / 100 km (WLTP kombinovaný cyklus).
Na baterii je poskytována záruka 8 let nebo do nájezdu 160 000 km na 70 % její kapacity. Po celou záruční dobu provádí společnost PEUGEOT standardní výměnu poškozených baterií.
Chcete‑li snížit emise CO2, snažte se při každodenním popojíždění po městě upřednostňovat jízdu v plně elektrickém režimu. To je možné do rychlosti 135 km/h, po jejím překročení je vůz poháněn výhradně spalovacím motorem.
Technologie
Plug-in hybridní pohon
Pro ještě větší potěšení z jízdy je SUV PEUGEOT 3008 v nabídce ve verzi HYBRID4 e-EAT8 s pohonem 4 kol a HYBRID e-EAT8 s pohonem 2 kol.
Vůz pohání soustava těchto pohonných jednotek:
- benzinový motor 1,6 PureTech 147 kW/200 k u verze HYBRID4 a 132 kW/180 k u verze HYBRID - takže jezdíte běžně tak, jak jste zvyklí, kdykoliv můžete doplnit palivo na běžné čerpací stanici.
- elektromotor 81 kW/110 k vepředu u verze HYBRID4 a HYBRID a druhý elektromotor 81 kW vzadu u verze HYBRID4. Ten se nabíjí externě buďto u veřejných dobíjecích stanic, z Vašeho domácího wallboxu nebo z běžné 230 V zásuvky.
DOJEZD V PLNĚ ELEKTRICKÉM REŽIMU AŽ 59 KM
Dojezd v elektrickém režimu vozu ovlivňuje kromě úrovně nabití baterie také řada dalších faktorů.
Rychlost
Při rychlosti 130 km/h se dojezd elektromobilu sníží na polovinu oproti původně deklarovanému dojezdu dle metody WLTP
Topení
Teplo uvolněné spalovacím motorem se používá k ohřevu kabiny vozu. Elektromotor se však tolik nezahřívá, takže teplo z něj nestačí k ohřevu kabiny. Proto je nutné pro topení použít elektrickou energii z baterie, což negativně ovlivní dojezd.
Venkovní teplota
Bez ohledu na to, zda používáte ve voze topení či klimatizaci, vnější teplota přímo ovlivňuje jeho dojezd. Ten se při teplotě 0 °C sníží o 10 %.
Topografie
Při jízdě do kopce se zvyšuje spotřeba a snižuje dojezd.
Oproti tomu při jízdě z kopce pomůže rekuperace energie dojezd navýšit.
Dojezd lithium-iontové baterie nového SUV PEUGEOT 3008 HYBRID je v plně elektrickém režimu až 59 km dle metody WLTP. Tato metoda poskytuje uživatelům přesnější a realističtější představu o skutečném dojezdu odpovídající reálnému využití vozu.
rady pro optimalizaci dojezdu
Powermetr
Spotřeba energie se zobrazuje v reálném čase na přístrojové desce. Na základě toho je možné upravit styl jízdy a optimalizovat dojezd.
Režim ECO
Režim ECO umožní maximalizovat dojezd vašeho vozu. Šetřte energii snížením rychlosti a komfortu vytápění.
Rekuperace
Když během jízdy uvolníte plynový pedál, pracuje elektromotor jako generátor, zpomaluje vůz a získává energii, která se přenáší do akumulátoru. Režim BRAKE se aktivuje zatlačením voliče jízdních režimů dozadu.
Vzdálená správa vozu
Přímo ze svého chytrého telefonu můžete nastavit předehřev/klimatizaci kabiny vozu. Pokud se tepelný komfort nastaví během dobíjení vozu, neovlivní jeho dojezd. V aplikaci je možné zobrazit aktuální dojezd vozu, zahájit nabíjení na dálku a sledovat jeho průběh.
jak dobíjet Váš plug-in hybrid?
Plug‑in hybridní vozy PEUGEOT se velice snadno dobíjejí. Když je Plug‑in hybridní vůz připojen ke zdroji elektrické energie, ukazuje barevné schéma průběh nabíjení. Zásuvka je umístěna v levém zadním blatníku. Jakmile dobijete svůj vůz, můžete kabel uložit na vyhrazené místo pod podlahu zavazadlového prostoru.
Plug‑in hybridní vozy PEUGEOT můžete dobíjet různými způsoby a tak maximálně využít výhod jízdy v plně elektrickém režimu.
Podrobné možnosti, další informace, vychytávky a třeba i mapy dobíjecích stanic najdete na této stránce (odkaz se otevře v novém okně).