508 PHEV
objevte plug-in hybrid 508 a 508 SW
Objevte nový luxusní fastback PEUGEOT 508 i praktické kombi 508 SW s plug-in hybridním pohonem. V elektrickém režimu vám tento nový vůz nabídne řadu výhod a jedinečné zážitky z jízdy.
V novém voze PEUGEOT 508 HYBRID máte na výběr ze 4 režimů jízdy:
- Elektrický režim: jízda v plně elektrickém režimui do rychlosti 135 km/h
- Sport: vzájemná součinnost elektromotoru a spalovacího motoru pro vyšší dynamiku a maximální výkon
- Hybridní režim: vzájemná součinnost elektromotoru a spalovacího motoru pro efektivnější využití obou pohonných jednotek
- Komfort: hybridní režim v kombinaci s pohodlím adaptivních tlumičů.
až 54 km v čistě elektrickém režimu
Provoz v elektrickém režimu je v mnoha směrech úspornější:
- nulové emise CO2 při jízdě v plně elektrickém režimu
- naprosto tichý chod
- vysokonapěťová baterie se zárukou 8 let/160.000 km
- jednoduché a intuitivní dobíjení
- rychlá akcelerace díky okamžitému točivému momentu
- plynulý záběr motoru bez trhání a vibrací
nulové emise a kombinovaný výkon 225 k!
Plug-in hybridní pohon předních kol využívá pro zajištění kombinovaného výkonu 165 kW/225 k benzinový motor PureTechi, elektromotor, baterii a novou automatickou 8st. převodovku e-EAT8
Vozy PEUGEOT s plug-in hybridním pohonem jsou vybavené vysokonapěťovou lithium-iontovou baterií, která tvoří nedílnou součást vozu. Dojezd baterie s kapacitou 11,8 kWh je v plně elektrickém režimu 52 km WLTPi (63 km NEDCi). Baterie je zabudovaná pod zadními sedadly a nemá vliv na objem zavazadlového prostoru.
Ve voze s plug-in hybridním motorem má řidič k dispozici funkci e-SAVE, která zajistí dostatečnou rezervu energie, abyste mohli posledních 10 až 20 kilometrů přejít do plně elektrického režimu bez emisí skleníkových plynů či jiných škodlivin. Rezerva může být stanovena i na kompletní kapacitu baterie a vy se tak můžete bez omezení pohybovat i v nízkoemisních zónách velkoměst.
508 Peugeot Sport Engineered
S plug-in hybridní jednotkou pro pohon všech 4 kol
Plug-in Hybrid4 360 e-EAT8: pohon 4 kol / vepředu kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a elektromotoru o výkonu 81 kW ve spojení s osmistupňovou převodovkou e-EAT8 / vzadu elektromotor o výkonu 83 kW a strategie řízení spotřeby energie odvozená od závodního speciálu Peugeot 9X8.
Předpokládaná doba nabíjení je následující:
- Wall Box (32 A) 7,4 kW a palubní jednofázová nabíječka 7,4 kW: plné nabití za 1 hodinu 40 minut.
- Zesílená zásuvka (14 A) a palubní jednofázová nabíječka 3,7 kW, plné nabití za 3 hodiny 25 minut.
- Standardní zásuvka (8 A) a palubní jednofázová nabíječka (3,7 kW), plné nabití za 7 hodin 5 minut.
upravená verze 2023
U nového Peugeotu 508, který je k dispozici ve verzích fastback, SW a PSE (Peugeot Sport Engineered), představuje značka nový design modelů určených pro nejnáročnější klientelu.
Přední část je dynamičtější a v jejím středu se nachází nové logo značky. Vůz působí moderně i díky tomu, že se mřížka chladiče opticky prolíná s celkovým objemem nárazníku. U těchto modelů se poprvé objevují nové charakteristické přední světlomety se třemi drápy. Jsou zabudovány do extrémně štíhlých světlometů Matrix LED s jedinečným designem. Tímto luxusním prvkem výbavy jsou vybaveny všechny úrovně výbavy. Vzadu je součástí nových LED světel typický podpis se třemi drápy a směrovky s posuvem světla.
Nové vozy 508 mají dlouhý rozvor 279 cm a celkovou délku 475 cm u fastbacku a 479 cm u SW, při šířce 186 cm se sklopenými zrcátky.