Nový Peugeot 2008 získal titul „Auto Europa 2021
Nový Peugeot 2008 zvítězil v Itálii v soutěži „Auto Europa 2021“. Toto ocenění mu udělil Svaz italských motoristických novinářů UIGA. Jde již o šestý vůz značky Peugeot, který tuto prestižní cenu získal, stejně jako v minulosti vozy Peugeot 207, 3008, 208, 2008 a 308.
Cenu letos udělovali členové svazu UIGA, ale také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti. Na vítězství nového Peugeotu 2008 se všechny tyto poroty shodly. Za úspěchem modelu Peugeot 2008 stojí jeho průlomový design a technologická výbava na úrovni vyšších segmentů, jejíž nejvýraznějším prvkem je nový Peugeot i-Cockpit® 3D, díky němuž dostává zážitek z jízdy novou dimenzi. Inovativní je také koncept „Power of Choice“ s nabídkou 100% elektrického pohonu.
Pro Peugeot 2008 je získání titulu Auto Europa 2021 velkým triumfem. Předcházely mu modely Peugeot 207, který byl takto oceněn v roce 2007, 3008 v roce 2010, 208 v roce 2013, 2008 v roce 2014 a 308 v roce 2015. Dnes cena putuje k nové generaci Peugeotu 2008, modelu, který má velký úspěch i na italském trhu, kde si našel už 20 000 zákazníků. Poprvé se kromě členů UIGA zúčastnila hlasování také porota složená z osobností ovlivňujících veřejné mínění a porota složená ze zástupců veřejnosti, které pomohly vybrat nejlepší vůz ze sedmi finalistů. Cena Auto Europa oceňuje automobil, který je předurčen k tomu, aby se v příštím roce stal jedním z nejprodávanějších vozů na italském trhu. Vybíralo se z 15 uchazečů, z nichž každý splňuje příslušná kritéria: být vyráběn v Evropě v počtu nejméně 10 000 kusů a současně být prodáván na evropském trhu.
Salvatore Internullo, ředitel Peugeot Italia, prohlásil:
„Toto ocenění znovu potvrzuje správnost projektu značky Peugeot, jehož platforma a výrazný styl stojí u zrodu nové koncepce automobilů, které jsou elegantní, kvalitní a především nabízejí velmi vysokou úroveň technologických inovací, rovněž ve spojení se 100% elektrickým pohonem. V Itálii si za pouhých pár měsíců nový Peugeot 2008 pořídilo už 20 000 zákazníků. S tímto novým modelem značka Peugeot významně zvyšuje svou image a sílu na italském trhu.“