PEUGEOT 3008 GT HYBRID4
SÍLA PLUG-IN HYBRIDNÍHO POHONU:
29 g C02/km PŘI 300 k (220 kW) A POHONU VŠECH 4 KOL
SUV Peugeot 3008 GT HYBRID4 získal homologaci podle nového protokolu WLTP. Emise činí 29 g[v závislosti na výbavě 32g] C0₂/km a dojezd ve 100% elektrickém režimu 59 km[v závislosti na výbavě 56km].
Značka Peugeot s vozem SUV AWD o výkonu odpovídajícímu 300 k (220 kW) s emisemi C0₂ na úrovni nejlepších hybridů na trhu jednoznačně obohatila nabídku vozů využívajících nové zdroje energií a poskytujících nové jízdní zážitky.
Ve Francii již byly objednávky modelu 3008 GT HYBRID4 zahájeny, od října 2019 dostanou možnost objednávat tento vůz i ostatní evropské země[V České republice se zahájení objednávek vozu 3008 GT Hybrid4 předpokládá v roce 2020].
PEUGEOT 3008 GT HYBRID4: pro různé cesty
Úspěch modelu SUV Peugeot 3008, kterého se od uvedení na trh v roce 2016 prodalo více než 700 000 kusů (a stal se v mnoha zemích lídrem ve svém segmentu), získává s vysoce výkonnou verzí HYBRID4 novou dimenzi. Nabízí výkon, jakého žádný sériový vůz značky Peugeot nikdy nedosáhl! Tato špičková verze je vybavena pohonem všech 4 kol a její výkon je ekvivalentem 300 k (220 kW).
Jde o výsledek kombinace motoru PureTech o výkonu 200 k (147 kW) a dvou elektromotorů: jeden o výkonu 110 k (81 kW) je vpředu a je spojený s převodovkou e-EAT8, druhý umístěný na zadní nápravě poskytuje výkon 112 k (83 kW).
Při obsazenosti pouze s řidičem se zrychlení z 0 na 100 km/hod dosáhne za 5,9 s. Kapacita baterie je 13,2 kWh. V plně elektrickém režimu je dojezd podle protokolu WLTP 59 kilometrů.
Baterie se dobíjí snadno a rychle. Plného nabití vozidla je při zrychleném nabíjení pomocí Wallboxu dosaženo za 1 hodinu 45 minut.
Režim 4WD zajišťuje vylepšenou pohyblivost na obtížné silnici nebo terénu. Výsledkem je dokonalá přilnavost: na mokrých, blátivých, zasněžených nebo klikatých silnicích je síla rovnoměrně rozložena na všechna čtyři kola vozu.
SUV Peugeot 3008 Hybrid4 tak nabízí výkon a pohon všech kol a současně emise C0₂ na nejlepší úrovni na trhu: 29 g CO21 / km podle protokolu WLTP.
Kombinace účinné platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) a nové víceramenné zadní nápravy poskytuje vysoký komfort a současně vynikající jízdní stabilitu. Začlenění zadní nápravy nemá žádný vliv na prostornost kabiny a objem zavazadlového prostoru.
Motorizace HYBRID4 je k dispozici pouze pro úroveň výbavy GT. Tato verze je dodávána s exkluzivním čalouněním Alcantara® v odstínu Šedá Gréval v kombinaci s pravým dubovým dřevem „Grey Oak“. Je také obohacena o nové asistenční systémy: adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go a systém udržování vozu v jízdním pruhu, které byly převzaty z nového Peugeotu 508.
Verze HYBRID4 bude několik měsíců po svém uvedení na trh doplněna variantou s pohonem dvou kol HYBRID o výkonu 225 k (165 kW). Ta se na trhu objeví na jaře roku 2020. Bude kombinovat motor PureTech o výkonu 180 k (132 kW) s elektromotorem 110 k (80 kW) s převodovkou e-EAT8.