Peugeot představuje nové logo
Jedenáctá verze loga Peugeotu se svým ztvárněním vrací do minulosti. Dominantou je tradičně lev, kolem kterého je však znovu erb.
Podle značky má být hrdý lev, který Peugeot provází odjakživa, synonymem prestiže, jistoty a nadčasovosti. Peugeot má pomocí nového loga a nové grafické identity spojovat historii a modernost.
Poprvé se nová podoba loga objevila již na retro konceptu e-Legend z roku 2018. Na sériovém autě se očekává implementace nové podoby u nejdůležitější novinky Peugeotu pro letošní rok, nové generace hatchbacku 308.
V rámci nové skupiny Stellantis má značka Peugeot zaujmout pozici v jakémsi vyšším mainstreamu. Stát má v hierarchii 14 automobilek sice pod značkami jako Alfa Romeo, DS či Lancia, ale zároveň zřetelně nad Citroënem, Opelem a Fiatem.
Už dříve za dob skupiny PSA mířil Peugeot výše, což symbolizovalo dosud používané logo, od roku 2010 s dynamičtěji ztvárněným lvem. Aktuální změna má nové pořádky stvrdit, i když jde spíše o staronové logo. Podobný vizuál s jiným písmem byl k vidění už na přelomu padesátých a šedesátých let.