Poté, co Peugeot na pařížském autosalonu představil novou generaci dobíjecích hybridů, nyní oznamuje vývoj nové řady elektrických sportovních vozů, která bude uvedena v roce 2020. Značka se rozhodla soustředit své prostředky na dosažení nejvyšší úrovně v rámci vývoje elektrických vozů a v návaznosti na tento cíl se rozhodla na konci sezóny 2018 opustit šampionát WRX, v němž je budoucnost elektrického pohonu nejistá.
Značka Peugeot získávala po 208 let své existence zkušenosti a sílu, což je teď přínosem pro pozvolný přechod na nové druhy energie. Nové modely Peugeot 3008 Hybrid4, 508 a 508 SW Hybrid, představeny na pařížském autosalonu, jsou konkrétním vyjádřením této transformace a urychlení přesunu značky směrem k elektrickému pohonu pro všechny své modely, počínaje rokem 2019. Značka Peugeot, hrdá na svoji DNA, pokračuje ve své ofenzívě, což potvrzuje svým záměrem nabídnout svým klientům od roku 2020 řadu sportovních elektrických vozů poskytujících vysokou výkonnost a nízké emise. Tyto sportovní verze, jež se mají stát skutečnou technologickou výkladní skříní značky, budou vyvíjeny ve spolupráci s divizí Peugeot Sport a přispějí k redukci emisí CO2, v souladu s nařízeními evropských institucí.
Značka Peugeot se rozhodla soustředit se na zajištění nejvyšší úrovně svých nových elektromobilů. V šampionátu WRX je však přechod na elektrické vozy nejistý, reálně uskutečnitelný až v roce 2021. MS v rallycrossu se tudíž časově odklání od harmonogramu zavádění elektrických vozů značky Peugeot, které proběhne dle plánu, a přinese první nabídku elektromobilů už v roce 2020.
„Radost z řízení je pevně zakořeněna v historii naší značky. Elektrický pohon je novou příležitostí nabídnout nové vysoce výkonné verze klientům, kteří vyhledávají zážitek z jízdy sportovními vozy s nízkými emisemi CO2. Tento zážitek bude ještě zesílen výkonem, který přinese elektrický pohon. Jsou zde nová teritoria, nové výzvy, dobrodružství značky Peugeot pokračuje a směřuje do fascinující budoucnosti. Nuda nebude nikdy součástí naší DNA #UNBORING THE FUTURE.“ Jean-Philippe IMPARATO, ředitel značky PEUGEOT