208
Nový PEUGEOT 208 je jedinečný pro svůj mladistvý charakter a my Vám ho nyní rádi představíme v novém sportovním hávu. V interiéru tohoto nového městského vozu najdete unikátní místo řidiče PEUGEOT i-Cockpit® 3D. Nový PEUGEOT 208 je Vám k dispozici s benzinovým, dieselovým nebo elektrickým motorem.
Hned na první pohled je každému jasné, že nový PEUGEOT 208 nabízí silnou osobnost. Nízká silueta, dlouhá kapota a elegantní křivky vykreslující sportovní vůz. Uznejte sami, že tomu se dá jen těžko odolat. Barvy karoserie jsou originální a svěží. I tím na sebe vůz poutá velkou pozornost. Podle zvolené verze a nebo na přání můžete nový PEUGEOT 208 ještě vyšperkovat o černou střechu Black Diamond. U verze GT a GT Line jsou součástí výbavy lesklé černé podběhy kol, ozdoby na zadním okénku a hliníková kola s diamantovým efektem.
Peugeot 208, ikonický model řady Peugeot a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, nyní dostává nový rozměr. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která získává dojezd 400 kilometrů.
Celá modelová řada 208 pak profituje z nového designu, špičkových technologií a potěšení z jízdy, které je umocněno novými motory.
Nový Peugeot 208 byl uveden na evropský trh v listopadu 2023 a již nyní si ho můžete prohlédnout i vyzkoušet i u nás. Nabídka zahrnovaje tři úrovně výbavy – Allure, Active a GT – a pět pohonných jednotek, včetně nového plně elektrického motoru o výkonu 115 kW/156 k s dojezdem 400 kilometrů1 a nových mild-hybridních pohonů Hybrid 100 a Hybrid 136.
Nový model E-208 nabízí plně elektrický motor o výkonu 115 kW/156 k a baterii o kapacitě 51 kWh. Dojezd dosahuje 400 kilometrů.
ODVÁŽNÝ A SEBEVĚDOMÝ
Nový PEUGEOT 208 má chromovanou masku, FULL LED světlomety s typickou kresbou třech drápů a nyní jsou světla také doplněná o stále zářící denní LED světly (vše je podle zvolené verze vozu k dispozici na přání nebo nelze doobjednat). Unikátní styl vozu je znát i na jeho zadní části. Kromě lesklé černé lišty je třeba zmínit také zářící zadní Full LED světla (podle zvolené verze vozu v základní výbavě, ale je možné je také doobjednat). Ta jsou navržena se stejnou kresbou jakou mají přední světlomety.
Velice pěkně je má nový Peugeot 208 řešený zadní spojlery. Úkolem toho prvního je snížení spotřeby. Druhý má zase zlepšit jízdní vlastnosti. Sportovní vzhled vozu pak ještě podtrhuje koncovka výfuku. Ta může být v případě verze GT Line chromovaná.
Interiér nové generace
- PANORAMATICKÁ STŘECHA ∗
Novou dimenzi cestování Vám i Vašim spolucestujícím nabízí prosklená panoramatická střecha. Ta krásně prosvětluje interiér a to i proto, že je navržená tak, aby zasahovala až nad zadní sedadla. Skvělý výhled tedy budou mít také pasažéři ze zadních sedaček.
- ČALOUNĚNÍ SEDADEL
Přední sedadla majý dynamický tvar a zajišťují výborné boční vedení těla. Sezení je potažené čalouněním vyrobeným z materiálu prvotřídní kvality.
- PEUGEOT i-Cockpit® 3D
Vůz je vybaven nejnovější generací PEUGEOT i-Cockpit® 3D∗ s dynamickým kompaktním volantem se zabudovanými ovládacími prvky∗, konfigurovatelnou digitální 3D přístrojovou deskou, velkým 10" HD dotykovým displejem∗∗ a 7 ovladači Toggles switches (ovládací klapky). Moderní prostředí v kabině můžete doladit pomocí výbavového paketu s osvětlením v 8 barevných odstínech.
∗Podle zvolené verze k dispozici v základní výbavě nebo nelze objednat.
∗∗Podle zvolené verze k dispozici v základní výbavě, na přání nebo nelze objednat.
Využívá moderní techniku
- DIGITÁLNÍ 3D SDRUŽENÝ PŘÍSTROJ
Moderní prostředí doplňuje digitální přístrojová deska s futuristickým 3D displejem∗ . Informace o voze a řízení máte neustále pohodlně dostupné, protože přístrojová deska je umístěná ve výšce očí. Vše podstatné se na obrazovce zobrazuje ve 2 úrovních zobrazení. A to podle stupně důležitosti a priority (bezpečnost, asistenční systémy řízení, navigace). Skvělé je, že si samostatně můžete nastavit ty, které si přejete vidět zobrazené stále. Může jít například o on‑line 3D navigaci se službami TomTom® Traffic pro informace o rizikových oblastech a dopravním provozu v reálném čase.
- UŽIVATELSKY PŘÍJEMNÝ & INTUITIVNÍ DISPLEJ
Velký dotykový displej 10” HD∗∗ je možné ovládat hned několika způsoby:
- hlasovými povely
- ovladači na volantu
- či 7 dotykovými tlačítky
Na displeji se současně zobrazuje i technologická animace fungování pohonu. A to v reálném čase. A díky funkci Mirror Screen můžete v novém voze PEUGEOT 208 využívat Apple CarPlayTM, Android Auto nebo MirrorLink®.
∗Podle zvolené verze k dispozici na přání nebo nelze objednat.
∗∗Podle zvolené verze k dispozici v základní výbavě, na přání nebo nelze objednat.
MOTORY
Peugeot 208 je nový městský vůz, který na trh přichází vybavený novou modulární platformou CMP (Common Modular Platform / Společná modulární platforma) /eCMP (Efficient Modular Plateform: efektivní modulární platforma), která zákazníkům dává možnost svobodné volby mezi spalovacím (benzinovým nebo dieselovým) a elektrickým motorem. Bezvadná směrová stabilita, optimální hmotnost, výborná ovladatelnost i akustický a tepelný komfort, to jsou přednosti, které vám v novém voze PEUGEOT 208 dají zažít nezapomenutelné jízdní zážitky a podílejí se na snížení emisí CO2.
Technické přednosti platformy eCMP (Efficient Modular Plateform: efektivní modulární platforma) plně využívá i verze e‑208 a nabízí vylepšenou architekturu, v zadní části prostornost na úrovni verze se spalovacím motorem a stejně pohodlnou pozici při řízení.
Spalovací motory
Dopřejte si intenzivní jízdní zážitky, které Vám zprostředkují účinné a výkonné motory nejnovější generace! Ať už půjde o benzinové PureTech či dieselové BlueHDi. Jedná se o motory Euro 6, které mají optimalizovanou∗ spotřebu paliva a jsou také vybavené systémem Stop & Start.
∗Spotřeba paliva a emise CO2 - Uvedené předběžné hodnoty jsou pouze informativní a podléhají schválení v rámci homologace. Hodnoty dle WLTP(1): Spotřeba paliva v kombinovaném provozu od 4,2 do 5,9, při nízké rychlosti od 4,7 do 7,5, při střední rychlosti od 4,0 do 6,0, při vysoké rychlosti od 3,6 do 5,1, a při velmi vysoké rychlosti od 4,6 do 6,0. WLTP (L/100 km) - Emise CO2 (kombinovaný provoz) WLTP: od 109 do 134 (g/km) (1) Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisý CO2 jsou měřené podle metodiky WLTP (nařízení UE 2017/948). Od 1. září 2018 jsou všechna nová vozidla homologovaná podle celosvětově platné metodiky testování spotřeby paliva a emisí CO2 pro osobní a lehké užitkové vozy WLTP. Protokol WLTP nahrazuje doposud používanou evropskou metody měření NEDC. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 jsou závislé na výbavě vozidla, zvolené doplňkové výbavě a typu pneumatik. Více informací získate u našich prodejců. (1) Hodnoty NEDC (2): Spotřeba paliva v kombinovaném provozu od 3,2 do 4,7, mimo město od 2,9 do 4,2, ve městě od 3,7 do 5,5 NEDEC (L/100 km) - Emise CO2 (kombinovaný provoz) NEDC: od 85 do 107 (g/km) (2) Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny na základě nové metodiky měření WLTP (nařízení EU 2017/948) a převedeny do NEDC, aby bylo možné vozidla vzájemně porovnávat. Více infomací získáte u prodejců. Tyto hodnoty nezohledňují podmínky používání vozu, styl jízdy ani doplňkovou výbavu a mohou se měnit podle typu pneumatik. Podrobnější informace o spotřebě paliva a emisích CO2 najdete v praktickém průvodci - Standardní spotřeba paliva a emise CO2 u nových osobních vozidel. Který je zdarma k dispozici na všech prodejnách obchodní sítě.
Automatická převodovka EAT8
Jakmile vyzkoušíte účinnost a flexibilitu nové převodovky EAT8 (EAT8 - Efficient Automatic Transmission 8) s páčkami pod volantem a elektrickým impulzním ovládáním, nebudete už chtít řídit jinak! Řazení je díky technologii Quickshift příjemné a rychlé.
Elektrický motor
Zažijte při řízení potěšení a příjemné okamžiky v tichém a uklidňujícím prostředí∗nového PEUGEOT e‑208:
- Elektrický motor s výkonem 100 kW (136 k)
- Elektrický motor s výkonem 100 kW (136 k)
- Dojezd vozu∗∗ až 340 km WLTP / tj. 450 km NEDC. Je třeba dbát zvýšené opatrnosti v provozu. Ostatní účastníci silničního provozu nemusí být na tichý chod vozu zvyklí.
∗Hodnoty mají pouze informativní charakter a podléhají homologaci.
∗∗ Uvedené hodnoty paliva a spotřeby emisí CO2 jsou měřené podle metodiky WLTP. Od 1. září 2018 jsou všechna nová vozidla homologovaná podle celosvětově platné metodiky testování spotřeby paliva a emisí CO2 pro osobní a lehké užitkové vozy WLTP. Protokol WLTP nahrazuje doposud používanou evropskou metodu měření NEDC. Hodnoty spotřeby paliva, emisí CO2 a dojezd vozu naměřené v rámci nového zkušebního cyklu WLTP lépe odpovídají reálným podmínkám provozu. Dojezd elektrických vozů podle procedury WLTP je ve většině případů nižší než dojezd stanovený na základě dosud používané metody NEDC. Uvedené hodnoty jsou závislé na výbavě vozidla, zvolené doplňkové výbavě a typu pneumatik. Více informací získate od našich prodejců.
BEZPEČNOST A ASISTENČNÍ SYSTÉMY - PEUGEOT DRIVE ASSIST
Nový městský vůz PEUGEOT 208 disponuje celou řadou inteligentních asistenčních systémů řízení. Ty se samozřejmě mohou lišit podle zvolené výbavy vozu.
PEUGEOT DRIVE ASSIST je asistent, který představuje další krok na cestě k autonomnímu řízení:
- kontrola jízdní dráhy vozu s volbou pozice v jízdním pruhu
- systém rozpoznávání dopravního značení
- kontrola rychlosti a bezpečné vzdálenosti mezi za sebou jedoucími vozy
ACTIVE SAFETY BRAKE (Automatické nouzové brzdění)
V případě rizika bezprostřední srážky s vozidlem jedoucím vpředu nebo s chodcem, který se nachází v jízdní dráze vozu, systém aktivuje automatické brzdění, aby se vyhnul kolizi nebo aby zmírnil její následky. Systém funguje až do rychlosti 85 km/h.
FULL PARK ASSIST
zajišťuje plně automatickou asistenci při parkování do řady a na kolmo orientované stání. Řidič nemusí ovládat volant ani pedály, stačí, když posune ovládací páku do pozice P. Systém následně sám vyhledá vhodné parkovací místo a při parkovacím manévru ovládá řízení, zrychlení i brzdění. Dále je schopen řidiči usnadnit i manévrování při vyjíždění z parkovacího místa.
UPOZORNĚNÍ PŘI NECHTĚNÉM VYBOČENÍ Z JÍZDNÍHO PRUHU
Systém∗ aktivní výstrahy při nechtěném vybočení z jízdního pruhu sleduje pomocí kamery umístěné v horní části čelního skla podélné značení na vozovce, a pokud by mělo dojít k vybočení z jízdního pruhu bez zapnutí směrových světel, provede automatickou korekci jízdní dráhy vozu. Systém je aktivní při rychlosti od 65 km/h.
∗Podle zvolené verze k dispozici v základní výbavě, na přání nebo nelze objednat.
SLEDOVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU
Na přání Vám do vozu zajistíme také Systém sledování mrtvého úhlu. Je aktivní v rychlosti 65 až 140 km/h a rozsvícením kontrolky v příslušném zpětném zrcátku varuje řidiče před přítomností vozidla v zóně mrtého úhlu. Pokud řidič i přes výstrahu zapne směrový ukazatel a chystá se vyjet z jízdního pruhu, systém působením na volant provede korekci směru jízdy vozu, aby hrozící kolizi zabránil.
APLIKACE MYPEUGEOT®
Díky bezplatné aplikaci, která je dostupná podle země určení, můžete využívat nejrůznější personalizované funkce synchronizované s Vaším účtem.
- Mějte přehled o stavu svého vozu (údaje o jízdě, poloha).
- Využijte rychlý a snadný přístup k asistenčním službám.
- Mějte přehled o údržbě a servisních potřebách Vašeho vozu.
* SPOTŘEBA PALIVA A EMISE CO2
Uvedené předběžné hodnoty jsou pouze informativní a podléhají schválení v rámci homologace.
Hodnoty dle WLTP(1): Spotřeba paliva v kombinovaném provozu od 4,2 do 5,9, při nízké rychlosti od 4,7 do 7,5, při střední rychlosti od 4,0 do 6,0, při vysoké rychlosti od 3,6 do 5,1 a při velmi vysoké rychlosti od 4.6 do 6,0 WLTP
(l/100 km) – Emise CO2 (kombinovaný provoz) WLTP: od 109 do 134 (g/km) (1) Uvedené hodnoty spotřeby paliva a emisí CO₂ jsou měřené podle metodiky WLTP (nařízení UE 2017/948). Od 1. září 2018 jsou všechna nová vozidla homologovaná podle celosvětově platné metodiky testování spotřeby paliva a emisí CO2 pro osobní a lehké užitkové vozy WLTP. Protokol WLTP nahrazuje doposud používanou evropskou metodu měření NEDC. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 naměřené v rámci nového zkušebního cyklu WLTP lépe odpovídají reálným podmínkám provozu, proto jsou ve většině případů vyšší než hodnoty naměřené metodou NEDC. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 jsou závislé na výbavě vozidla, zvolené doplňkové výbavě a typu pneumatik. Více informací získáte u svého koncesionáře PEUGEOT nebo na internetových stránkách www.peugeot.cz.
(1) Hodnoty NEDC(2): Spotřeba paliva v kombinovaném provozu od 3,2 do 4,7, mimo město od 2,9 do 4,2, ve městě od 3,7 do 5,5 NEDC (l/100 km) – Emise CO2 (kombinovaný provoz) NEDC: od 85 do 107 (g/km)
(2) Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 byly stanoveny na základě nové metodiky měření WLTP (nařízení EU 2017/948) a převedeny do NEDC, aby bylo možné vozidla vzájemně porovnávat. Více informací získáte u svého koncesionáře PEUGEOT. Tyto hodnoty nezohledňují podmínky používání vozu, styl jízdy ani doplňkovou výbavu a mohou se měnit podle typu pneumatik. Podrobnější informace o spotřebě paliva a emisích CO2 najdete v praktickém průvodci "Standardní spotřeba paliva a emise CO2 u nových osobních vozidel", který je zdarma k dispozici ve všech prodejnách obchodní sítě.