e-208
Dojezd až 400 km. Dobíjení do 80 % kapacity baterie 30 min. 0 gramů CO2!
Nový městský vůz PEUGEOT E-208 vybavený elektromotorem - překvapivě hbitý, nabízí nové jízdní zážitky. Již na první pohled je patrné, že jde o skutečně atraktivní elektromobil. Nový Peugeot e‑208 každého okamžitě okouzlí. e-208 je oproti spalovací verzi doplněná o exkluzivní prvky, ze kterých je na první pohled jasný moderní styl a technologická vyspělost modelu. Celkově je Peugeot nové generace delší, širší a nižší než současný Peugeot 208. Jeho široké blatníky a celkové křivky karoserie působí až smyslně
Nový model E-208 nabízí plně elektrický motor o výkonu 115 kW/156 k a baterii o kapacitě 51 kWh - dojezd je přes 400 km!
Z profilu upoutá nový Peugeot 208 asi především méně předsunutým čelním sklem. Díky tomu mohli návrháři použít delší tvarovanou kapotu. Pro zdůraznění dynamiky je zadní postranní okénko dokonale sronané se zadním podběhem kola. Ve verzi GT Line nebo GT jsou podběhy kol navíc doplněny černě lakovanými lištami. Tím se dosáhlo toho, že silueta vozu se výrazně zjemnila a průměr kol se vizuálně zvětšil. U těchto luxusnějších verzí jsou 17palcová kola zdobena našroubovanými přizpůsobitelnými vloženými prvky, které zlepšují aerodynamiku a snižují neodpruženou hmotnost (-3,6 kg na vůz).
Prvky, které zdobí exteriér tohoto modelu jsou:
- Monogram „e“
- Dichroické logo
- Maska chladiče s dekory v barvě karoserie
- Černé lemování blatníků
- Hliníková 17″ kola s výbrusem, které zlepšují aerodynamické parametry (k dispozici ve verzi GT Line a GT)
V interiéru nového vozu Peugeot e-208 najdete například:
- Elegantní šedé kombinované čalounění Alcantara / látka Gris Gréval
- Uživatelsky příjemný & intuitivní displej
- Použité materiály jsou příjemné na dotek a celkové zarovnání je prostě dokonalé
- Veškeré ovladače jsou rozumně rozmístěné
- Například od verze výbavy Active (podle země prodeje) je ve střední části palubní desky ozdobná lišta karbonového vzhledu
- Kompaktní volant - převzatý od vyšších modelů
- Ovládání převodovky EAT8 Shift and Park by wire je intuitivní a ergonomické
- Páčky na volantu umožňují řadit dle potřeby ručně bez ztráty automatického režimu
- Přední sedadla poskytují vynikající komfort a dokonalou oporu
- Velký úložný prostor pod loketní opěrkou mezi předními sedadly
- Snadno přístupný odkládací prostor před řadicí pákou
- Uzavíratelný úložný prostor ve středové konzole, který lze využít pro indukční napájení telefonu, aniž by byl zvenku vidět
Přesvědčte se sami, že e-208 otevírá nové možnosti mobility!
Nový model E-208 nabízí plně elektrický motor o výkonu 115 kW/156 k a baterii o kapacitě 51 kWh.
Dojezd dosahuje 400 kilometrů.
K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které vyhovují všem způsobům použití a řešením nabíjení: standardně jednofázová nabíječka o výkonu 7,4 kW a za příplatek třífázová nabíječka o výkonu 11 kW. Odhadovaná doba dobití z 20 % na 80 % je maximálně 30 minut přes veřejnou dobíjecí stanici (100 kW), 4 hodiny 40 minut přes WallBox (7,4 kW) a 11 hodin 10 minut přes zesílenou zásuvku (3,2 kW)
nebojte se elektromobility
Pro dobíjení svého nového vozu PEUGEOT e-208 můžete volit různé způsoby, které vám zaručí maximální využití dojezdu 340km (metodika WLTP).
Pomocí standardního kabelu dodávaného s vozem je možné e-208 dobíjet z klasické zásuvky. Speciální kabel, který lze objednat v rámci příslušenství, v kombinaci se zásuvkou se zvýšeným výkonem zkrátí dobu nabíjení na 17 h. Při využití nástěnné stanice Wallbox 11 kW nabíjení zvládnete za 5 h (z 0 na 100 %).
Parametry baterie umožňují dobíjet elektromobil u rychlonabíjecích stanic o výkonu 100 kW, přičemž jeho dobití na 80 % trvá pouhých 30 minut. V Evropě je rozsáhlá síť více než 185000 veřejných dobíjecích stanic (údaj ze začátku roku 2021).
Excellence: elektrifikace a konektivita na nové úrovni
E-208 nabízí plně elektrický motor o výkonu 115 kW/156 k a baterii o kapacitě 51 kWh. Dojezd dosahuje 409 kilometrů. K dispozici jsou dva typy palubních nabíječek, které vyhovují všem způsobům použití a řešením nabíjení: standardně jednofázová nabíječka o výkonu 7,4 kW a za příplatek třífázová nabíječka o výkonu 11 kW. Odhadovaná doba dobití z 20 % na 80 %
- maximálně 30 minut přes veřejnou dobíjecí stanici (100 kW),
- 4 hodiny 40 minut přes WallBox (7,4 kW,
- 11 hodin 10 minut přes zesílenou zásuvku (3,2 kW).
K dispozici je i cenově dostupnější pohon tvořený elektromotorem o výkonu 100 kW / 136 k a baterií o kapacitě 50 kWh. Dojezd této verze dosahuje 362 kilometrů.