Rychlý kontakt
elektromobilita - to jsou i plug-in hybridy Peugeot

elektromobilita - to jsou i plug-in hybridy Peugeot

Klasik Jára Cimrmann tvrdí, že "budoucnost patří aluminiu"

My si myslíme, že budoucnost patří co nejčistší mobilitě.

 

Koncert Stellantis, do kterého patří i značka Peugeot, se stejně jako mnoho jiných rozhodl v budoucnu jít cestou elektrifikace. Chápeme ale, že mnozí z nás ještě nejsou plně připraveni skočit šipku do tohoto neznámého rybníka s jistými omezeními a nejistotou, která provází každou moderní technologii..

Pokud byste do těchto vod nejprve chtěli strčit jen palec, je zde zajímavé "meziřešení" a sice plug-in hybridní technologie.

 

     
e-2008 u nabíječky

4 režimy jízdy

electric

výchozí režim, kdy jezdíte tiše a lokálně bezemisně - prostě na elektřinu

hybrid

vzájemná součinnost elektromotoru a spalovacího motoru závisí na stylu jízdy a třeba i typu povrchu

sport

užijte si maximální výkon a dynamiku jízdy díky vysokému kroutícímu momentu elektromotoru

komfort

hybridní režim v kombinaci s pohodlím adaptivínch tlumičů (u vybraných modelů) vám zajistí lepší přilnavost k vozovce při zachování optimálního komfortu

Řiďte jen "plynem"

Rozjíždejte se, ale i brzděte "plynem" - díky rekuperaci, kterou Vám PHEV vozy Peugeot umožňují, dokážete většinu běžných situací vyřešit pouhým citlivým zacházením s pedálem akcelerátoru.

Řidič aktivací funkci "BRAKE" umožní zpomalení vozu bez nutnosti sešláputí brzdového pedálu. Navíc v tomto režimu vůz ještě intenzivněji rekuperuje - ať už při brždění motorem, tak jízdou z kopce.

Uchovejte si energii na posledních pár km dojezdu

Funkce e-SAVE umožňuje řidiči uchovat si během jízdy rezervu elektrické energie, kteoru může použít například při dojezdu do nízkoemisní zóny či v podzemních garážích. Úplně stačí, když si pomocí centrálního dotykového displeje pod záložkou e-SAVE vyberete tento jízdní režim.

Pět nul elektromobility

Kompaktní a výkonný

Elektromotory PEUGEOT nevytvářejí žádné lokální emise škodlivin, zajišťují plynou tichou jízdu a významně přispívají k výborním jízdním vlastnostem.

Elektromotor s permanentními magnety nabízí maximální výkon 100 kW/136 a maximální točivý moment 260 Nm.

Ve voze Peugeot je elektromotor doplněn o další dva prvky

- proudový měnič mění při jízdě stejnosměrný proud z baterie na střídavý proud, který napájí elektromotor

- redukční převodovka nahrazující vícestupňovou převodovku umožňuje přizpůsobit rychlost otáčení elektromotoru obvyklému rozsahu otáček automobilu

 

Spravujte svůj vůz na dálku

 

Zkontrolujte si dojezd v reálném čase či zjistěte stav dobíjení přímo ve svém telefonu prostřednictvím funkce e-REMOTE CONTROL v aplikace MyPeugeot.

 

Kdykoliv potřebujete, aktivujete dobíjení na dálku či odložíte začátek dobíjení. Budete mí přehled o rychlosti dobíjení a můžete si naprogramovat i vyhřívání či chlazení vozu před cestou. Ušetříte tím také kapacitu baterie během své jízdy.

 
Peugeot 308 SW PHEV u wallboxu

Dobíjení plug-in hybridu

Venkovní teplota - v chladném počasí se doba nabíjení prodlužuje

s aplikací MyPeugeot si naprogramujete dobíjení vozu a užívejte si maximální dojezd za jakýchkoliv podmínek

Počáteční úroveň nabití baterie

Baterie se nabíjí rychleji, jestli je nabita na 20-80 % celkové kapacity.

Dobíjecí kabel

Pokud je poddimenzovaný, doba nabíjení se prodlužuje. Nabízíme kompletní škálu kabelů pro optimalizaci doby dobíjení!

Kapacita baterie - čím vyšší hodnota, tím delší doba nabíjení.

Instalace domácího wallboxu vám umožní svůj Peugeot dobít rychleji.

Máte z čeho vybírat

 

  Intenzivní přitažlivost a přirozená elegance vás zaujme na plug-in hybridním voze Peugeot 308.
  Překonejte zažité stereotypy za volantem nekonformního kombíku Peugeot 308 SW
  Díky důmyslné variabilitě si můžete své SUV Peugeot 3008 přizpůsobit dle svých potřeb a vyrazit kdykoliv se vám zachce.
  Nový Peugeot 408 s krásnou siluetou "Fastback"

Jak nejlépe fungovat s plug-in hybridními modely Peugeot?

Newsletter