elektromobilita - to jsou i plug-in hybridy Peugeot
Klasik Jára Cimrmann tvrdí, že "budoucnost patří aluminiu"
My si myslíme, že budoucnost patří co nejčistší mobilitě.
Koncert Stellantis, do kterého patří i značka Peugeot, se stejně jako mnoho jiných rozhodl v budoucnu jít cestou elektrifikace. Chápeme ale, že mnozí z nás ještě nejsou plně připraveni skočit šipku do tohoto neznámého rybníka s jistými omezeními a nejistotou, která provází každou moderní technologii..
Pokud byste do těchto vod nejprve chtěli strčit jen palec, je zde zajímavé "meziřešení" a sice plug-in hybridní technologie.
4 režimy jízdy
electric
výchozí režim, kdy jezdíte tiše a lokálně bezemisně - prostě na elektřinu
hybrid
vzájemná součinnost elektromotoru a spalovacího motoru závisí na stylu jízdy a třeba i typu povrchu
sport
užijte si maximální výkon a dynamiku jízdy díky vysokému kroutícímu momentu elektromotoru
komfort
hybridní režim v kombinaci s pohodlím adaptivínch tlumičů (u vybraných modelů) vám zajistí lepší přilnavost k vozovce při zachování optimálního komfortu
Řiďte jen "plynem"
Rozjíždejte se, ale i brzděte "plynem" - díky rekuperaci, kterou Vám PHEV vozy Peugeot umožňují, dokážete většinu běžných situací vyřešit pouhým citlivým zacházením s pedálem akcelerátoru.
Řidič aktivací funkci "BRAKE" umožní zpomalení vozu bez nutnosti sešláputí brzdového pedálu. Navíc v tomto režimu vůz ještě intenzivněji rekuperuje - ať už při brždění motorem, tak jízdou z kopce.
Uchovejte si energii na posledních pár km dojezdu
Funkce e-SAVE umožňuje řidiči uchovat si během jízdy rezervu elektrické energie, kteoru může použít například při dojezdu do nízkoemisní zóny či v podzemních garážích. Úplně stačí, když si pomocí centrálního dotykového displeje pod záložkou e-SAVE vyberete tento jízdní režim.
Pět nul elektromobility
Kompaktní a výkonný
Elektromotory PEUGEOT nevytvářejí žádné lokální emise škodlivin, zajišťují plynou tichou jízdu a významně přispívají k výborním jízdním vlastnostem.
Elektromotor s permanentními magnety nabízí maximální výkon 100 kW/136 a maximální točivý moment 260 Nm.
Ve voze Peugeot je elektromotor doplněn o další dva prvky
- proudový měnič mění při jízdě stejnosměrný proud z baterie na střídavý proud, který napájí elektromotor
- redukční převodovka nahrazující vícestupňovou převodovku umožňuje přizpůsobit rychlost otáčení elektromotoru obvyklému rozsahu otáček automobilu
Spravujte svůj vůz na dálku
Zkontrolujte si dojezd v reálném čase či zjistěte stav dobíjení přímo ve svém telefonu prostřednictvím funkce e-REMOTE CONTROL v aplikace MyPeugeot.
Kdykoliv potřebujete, aktivujete dobíjení na dálku či odložíte začátek dobíjení. Budete mí přehled o rychlosti dobíjení a můžete si naprogramovat i vyhřívání či chlazení vozu před cestou. Ušetříte tím také kapacitu baterie během své jízdy. |
Dobíjení plug-in hybridu
Venkovní teplota - v chladném počasí se doba nabíjení prodlužuje
s aplikací MyPeugeot si naprogramujete dobíjení vozu a užívejte si maximální dojezd za jakýchkoliv podmínek
Počáteční úroveň nabití baterie
Baterie se nabíjí rychleji, jestli je nabita na 20-80 % celkové kapacity.
Dobíjecí kabel
Pokud je poddimenzovaný, doba nabíjení se prodlužuje. Nabízíme kompletní škálu kabelů pro optimalizaci doby dobíjení!
Kapacita baterie - čím vyšší hodnota, tím delší doba nabíjení.
Instalace domácího wallboxu vám umožní svůj Peugeot dobít rychleji.
Máte z čeho vybírat